Zamierzam spróbować tego ostatni raz.
Ostrzeżenie: To była najtrudniejsza wymiana głośnika, jaką kiedykolwiek wykonałem w ponad 20 samochodach, które zrobiłem. Nie możesz być osobą o słabym sercu i musisz mieć przynajmniej przeciętne umiejętności improwizacji, aby zrobić to pomyślnie.
To są prawe przednie drzwi, zanim zaczniemy
Pierwszym krokiem jest usunięcie zewnętrznej osłony klamki. Zobacz małą szczelinę na powyższym zdjęciu, włóż tam mały śrubokręt i podważ osłonę w swoją stronę. Gdy zacznie się ruszać, pociągnij najpierw dół w swoją stronę, a następnie unieś go, aż się odłączy. Kiedy będziesz go zakładać z powrotem, będziesz musiał najpierw połączyć górę, a następnie opuścić dół, w przeciwnym razie nie połączy się z powrotem.
Na powyższym zdjęciu widać klamkę po zdjęciu zewnętrznej osłony.
Na powyższym zdjęciu widać trzy wpuszczone śruby 10 mm, należy je usunąć.
Następnie musisz usunąć mały panel wykończeniowy za dźwignią drzwi, aby uzyskać dostęp do ukrytej śruby. Włóż mały śrubokręt pomiędzy przycisk blokady drzwi a wykończenie i podważ go w swoją stronę. Wychodzi bardzo łatwo w tym kierunku
Następnie poczuj dół wykończenia drzwi. Brak zdjęcia dla tych kolejnych kroków. Na samym dole i na środku znajduje się mała szczelina. Umieść tam wyściełany śrubokręt i pociągnij. Usłyszysz, jak zaczynają pękać małe plastikowe łączniki. Kontynuuj wyciąganie panelu drzwi i w górę, aż wszystkie wyskoczą i panel będzie zwisał z parapetu okna. Połóż się na ziemi, skieruj światło w szczelinę między panelem a drzwiami i odłącz klips przewodu od sterowania oknem.
Następnie podnieś panel drzwi z uszczelki okna. Sięgnij za siebie i odłącz przewód głośnika wysokotonowego, a z tyłu lub na zewnętrznym końcu przewodów dźwigni drzwi znajduje się mały zacisk. Ściśnij go, a te kable dźwigni i blokady się zwolnią. Panel można teraz odłożyć na bok.
Powyżej widać stary głośnik. Jak widać, jest on nitowany na miejscu.
Odłącz przewód od głośnika i wywierć nity. Następnie masz pusty otwór na głośnik, jak powyżej. Możesz tam łatwo umieścić głośnik 6 3/4. Wyrzuć stary głośnik, to badziewie.
Mój wybór nowych głośników. Infinity brzmi naprawdę dobrze i nie zrujnuje twojego portfela. Wszystkie je kupiłem w Sonic Electronix za mniej niż 200$.
Stary głośnik i nowe tyły głośników. Spójrz na różnicę w magnesach
Przód starego i nowego głośnika
We wszystkich głośnikach odciąłem wtyczki, połączyłem i przylutowałem przedłużenia. Przylutowałem przewody do nowych głośników.
Powyżej widać adaptery do nowych głośników, które są dołączone do głośników. OSTRZEŻENIE: od panelu drzwi do okna jest tylko około 1 3/4 cala głębokości. Te głośniki mają głębokość 1 i 3/4 cala. Użycie adaptera i pianki po obu stronach daje około 3/8 cala prześwitu. ZNAJ SWÓJ PRZEŚWIT, w przeciwnym razie możesz uszkodzić okno lub głośnik, lub oba.
Powyżej znajduje się nowy głośnik na swoim miejscu. Jeśli te zdjęcia zostaną opublikowane, część 2 będzie dotyczyć tego, co zrobiłem, aby wymienić głośniki wysokotonowe.
Kontynuując tam, gdzie skończyłem. Nadal pracuję nad prawymi przednimi drzwiami, pokażę, jak wymieniłem głośnik wysokotonowy.
Powyżej widać tył panelu drzwi. Kosz głośnika wysokotonowego jest trzymany przez dwie śruby z łbem krzyżakowym. Wykręć dwie śruby, a będzie swobodnie wisiał.
Następnie wyjmij przewód głośnika wysokotonowego z klipsów na drzwiach. Istnieją 4 małe plastikowe zakładki, które trzymają stary głośnik wysokotonowy w koszu. Używając śrubokręta do biżuterii, delikatnie podważ te zakładki, aby głośnik wysokotonowy mógł się wysunąć.
Powyżej widać stary głośnik wysokotonowy i kosz, którego ponownie użyłem.
Powyżej znajduje się stary głośnik wysokotonowy, nowy głośnik wysokotonowy i kosz
Powyżej znajduje się zbliżenie nowego głośnika wysokotonowego, starego kosza i zwrotnicy do nowego głośnika wysokotonowego. Nowy, calowy głośnik wysokotonowy idealnie pasuje do kosza. Małe zakładki nie utrzymają go na miejscu. Użyłem sztuczki, której używałem w przeszłości. Użyłem pistoletu do kleju na gorąco i kleju o wysokiej temperaturze i po prostu położyłem koralik wokół tyłu głośnika wysokotonowego/kosza. Trzyma się jak urok. Nie możesz go podważyć. Jeśli kiedykolwiek przepalisz głośnik wysokotonowy, użyj noża do tapet, aby odciąć klej i możesz ponownie użyć kosza. Możesz użyć epoksydu lub zwykłego kleju, ale to oznaczałoby, że nigdy więcej nie będziesz mógł użyć kosza. Przykręć kosz z powrotem do panelu drzwi. Za panelem jest dużo miejsca na zwrotnicę, więc po prostu umieść ją tam, gdzie chcesz. Przykleiłem go na gorąco do metalu, aby zapobiec grzechotaniu. Nie mam zdjęć, ponieważ musiałem trzymać panel i jednocześnie go kleić. Próbowałem, ale nie mogłem utrzymać aparatu w zębach.
Przytrzymaj panel drzwi, podłącz złącze głośnika wysokotonowego, zatrzaśnij mechanizm blokady/dźwigni z powrotem i zawieś drzwi z parapetu okna. Sięgnij pod panel i podłącz ponownie klips przewodu okna. Włącz przełącznik startowy i podnieś i opuść szybę. Miejmy nadzieję, że okno oczyści twój nowy głośnik. Uwaga... nie możesz opuścić szyby z drzwi kierowcy, chyba że klips elektryczny zostanie ponownie założony na panel.
Jeśli twoje okno się oczyści, odwróć proces usuwania, aby złożyć je z powrotem. Zacznij od góry i stuknij w drzwi, aby zresetować wszystkie te plastikowe zakładki. Włóż ukrytą śrubę z powrotem za dźwignię drzwi i wymień 3 wpuszczone śruby. Załóż z powrotem zewnętrzną osłonę klamki. Pamiętaj, aby najpierw połączyć górną część zakładki uchwytu, docisnąć ją i stuknąć, aby zresetować wszystkie zakładki.
Woot
Twoje pierwsze drzwi są gotowe.
Część trzecia obejmie drzwi kierowcy i tylne drzwi
Ta część obejmuje drzwi kierowcy i prawe tylne drzwi. Drzwi kierowcy są takie same jak prawe drzwi, z wyjątkiem tego, że są dwie ukryte śruby i dwa zaciski przewodów, które należy usunąć (sterowanie oknami i lusterkami). Drzwi kierowcy mają ukrytą śrubę, za dźwignią i drugą wewnątrz uchwytu na drzwiach. Jest mała zakładka, którą trzeba podważyć, aby się do niej dostać. Bądź bardzo ostrożny z tą zakładką. Ma długi ogon, który może pęknąć, jeśli będziesz się z nim obchodził. Poniżej widać drugą ukrytą śrubę.
Poza dwoma zaciskami przewodów i drugą ukrytą śrubą jest tak samo jak po drugiej stronie.
Prawe tylne drzwi nie mają zewnętrznej osłony klamki, którą można zdjąć. Wewnątrz uchwytu znajduje się ukryta śruba, jak w drzwiach kierowcy, i za małym trójkątnym elementem z tyłu okna. Ten mały trójkątny element po prostu odskakuje jak przedni i nie ma problemu z ponownym założeniem.
Zdejmij tylny panel drzwi tak samo jak przedni po wykręceniu śrub z łbem krzyżakowym. Zacznij od dołu, podważ w swoją stronę, aż zawiśnie z parapetu okna, sięgnij za siebie i wyjmij przewód sterowania oknem i po prostu zdejmij go. Powyżej widać, co widzisz. Ponownie głośnik jest nitowany.
Powyżej znajduje się zbliżenie tylnych drzwi ze starym głośnikiem.
Tylne drzwi z nowym adapterem na swoim miejscu. Ponownie, tylko około 1 3/4 cala między oknem po opuszczeniu a panelem drzwi. Będziesz potrzebować głośników do montażu płytkiego lub adaptera, aby zapewnić trochę miejsca.
Mój lutowany przewód do nowych głośników. Zawsze lutuję nowe głośniki, możesz użyć klipsów, jeśli chcesz, ale kiedyś powiedziano mi, że ponieważ tył głośników jest narażony na wysoką wilgotność w drzwiach, klipsy mogą korodować i nie uzyskasz tak dobrego połączenia. Rzeczywiście to widziałem, więc teraz zawsze lutuję.
Załóż panel drzwi w odwrotnej kolejności. Te prawe tylne drzwi są naprawdę najłatwiejsze.
Część nr 4 będzie głośnikiem centralnym deski rozdzielczej.
Ta część obejmuje głośnik centralny deski rozdzielczej. Radzę zakryć deskę rozdzielczą ręcznikami wokół maskownicy głośnika, aby przypadkowo nie porysować ani nie spalić deski rozdzielczej, jeśli przylutujesz głośnik.
Użyj małego, wyściełanego śrubokręta i przejdź wokół krawędzi, podważ maskownicę głośnika. Nie rób najpierw wszystkiego z jednej strony, bo możesz złamać zakładki na grillu. Przejdź wokół krawędzi i stopniowo podważaj go.
Kolejne dwa zdjęcia zostały zrobione przez przednią szybę, więc nie są dobrej jakości. Jak widać, wspornik głośnika jest trzymany przez dwie śruby z łbem krzyżakowym. Będziesz potrzebować krótkiego śrubokręta Philips, aby je wyjąć, ponieważ deska rozdzielcza jest bardzo niska.
Wykręć śruby, podnieś głośnik i odłącz przewód, a będziesz miał dziurę w desce rozdzielczej, jak powyżej. Zachowaj ten głośnik, możesz ponownie użyć metalowego wspornika. Nie uszkadzaj również ekranu przeciwpyłowego, ponieważ możesz go również ponownie użyć.
Powyżej znajduje się stary głośnik i mój nowy. Zauważ, jak mały jest wspornik na nowym. Wpadłby przez dziurę w desce rozdzielczej, mimo że sam głośnik jest tego samego rozmiaru. Najpierw ostrożnie usuń stary ekran przeciwpyłowy, aby móc go ponownie użyć. Odciąłem magnes od samego wspornika, przecinając wszystkie te zakładki nożycami do blachy. Następnie wygładziłem ostre krawędzie małą szlifierką i teraz mam oryginalną górną część wspornika do ponownego użycia.
Powyżej znajduje się mój zmodyfikowany wspornik i mój nowy głośnik.
Kolejny widok powyżej
Powyżej widać, że wywierciłem dwa otwory i zamontowałem nowy głośnik w starym zmodyfikowanym wsporniku. Stary ekran przeciwpyłowy znajduje się obok nowego zamontowanego głośnika.
Powyżej widać nowy głośnik w starym zmodyfikowanym wsporniku. Przykleiłem na gorąco stary ekran przeciwpyłowy z powrotem do nowego głośnika, aby zapobiec przedostawaniu się kurzu do głośnika.
Łatwo teraz... po prostu zrób przedłużenie przewodu, przymocuj do nowego głośnika i wkręć z powrotem w deskę rozdzielczą. Stuknij maskownicę z powrotem w dół i gotowe. Nowy głośnik centralny sprawia, że głos samochodu brzmi o wiele młodziej... Myślę, że mógłbym się w niej zakochać.
To kończy część nr 4. Teraz nadchodzi część, która oddzieli mężczyzn od chłopców... Lewy tylny głośnik w części nr 5
OK... zaczynamy. Zostawiłem najlepsze (nie) na koniec. Część nr 5 oddzieli mężczyzn od chłopców. Wymiana lewego tylnego głośnika... Powiem ci z góry. To nie jest łatwe. Musisz usunąć całą dolną część tylnego siedzenia i wyjąć ją z samochodu, aby to zrobić.
Czy jesteś gotowy... w tym momencie zalecane są dwa strzały tequili... zaczynamy.
Wyjmowanie dolnej części siedzenia z samochodu:
Złóż tylne siedzenia. Pod siedzeniem, dokładnie pośrodku, znajduje się śruba 12 mm, która przytrzymuje... nazwiemy to U-zatrzaskiem... Na powyższym zdjęciu widać, że moje są zardzewiałe... teraz dlaczego są zardzewiałe, skoro nic innego w samochodzie nie jest zardzewiałe... hmmm. W każdym razie wykręć śrubę po każdej stronie i U-zatrzask, który trzyma tył dolnej części tylnego siedzenia, jest wolny.
Złóż siedzenie z powrotem. Sięgnij do samochodu i z lekkim szarpnięciem pociągnij w górę lewą stronę dolnej części siedzenia. Poczujesz, jak plastikowy zatrzask się odłączy... powtórz po prawej stronie, a cała dolna część siedzenia podniesie się i będziesz mógł ją wyciągnąć z samochodu. W tym momencie poczułem fizyczne mdłości. Z powodu zdenerwowania psułem siedzenie lub z powodu Tequili, nie wiem.
Powyżej widać usunięte tylne siedzenie.
Powyżej widać sam dół lewego panelu. Jest mała zakładka ze śrubą z łbem krzyżakowym, wykręć ją.
Jak widać powyżej, zdejmij plastikową osłonę z drzwi po stronie kierowcy obok siedzenia, zaczynając od przodu i wyskakując zakładki.
A następnie, jak widać powyżej... Zacznij od dolnej lewej krawędzi i zacznij wysuwać lewy panel, kierując się w tył i w górę. Nie usunąłem całkowicie tego panelu, ponieważ wymagałoby to usunięcia całego tylnego siedzenia. Kiedy go wysuniesz, jest miejsce do pracy za nim.
Widok panelu wysuniętego z tyłu.
Widok starego głośnika w jego wsporniku przymocowanym do samochodu. Jak widać, jeśli pociągniesz panel w swoją stronę, jest miejsce do pracy bez całkowitego zdejmowania panelu.
Powyżej znajduje się stary głośnik we wsporniku wyjętym z samochodu.
Powyżej znajduje się mój nowy głośnik w starym wsporniku. Zmień okablowanie i ponownie zainstaluj wspornik. Wymień wszystko w odwrotnej kolejności i ............. tak, skończyłeś!!!!!
A teraz dobra część. Zaparkuj samochód w cieniu, podnieś szyby, jeszcze 2 strzały Tequili... i test. Jest jedna piosenka, która jest lepsza od każdej innej do testowania systemu stereo. Ze wszystkimi instrumentami akustycznymi, basem i perkusją jest to znakomity test. Zdobądź kopię akustycznej wersji „Hotel California” Eagles z ich „Hell Freezes Over CD” Włóż to, zamknij oczy i pozwól mu grać. Cholera, to brzmi o wiele lepiej niż głośniki seryjne... nie możesz sobie tego wyobrazić. Trzeba to zrobić wkrótce z subwooferem.
Mam nadzieję, że pomoże to niektórym z was w waszym własnym projekcie wymiany. Głośniki seryjne naprawdę nie są zbyt dobre. Powodzenia.
Żona zrobiła mi to, gdy zemdlałem w moim V po wymianie głośnika. Świętowałem muzyką i resztą Tequili......
Ostrzeżenie: To była najtrudniejsza wymiana głośnika, jaką kiedykolwiek wykonałem w ponad 20 samochodach, które zrobiłem. Nie możesz być osobą o słabym sercu i musisz mieć przynajmniej przeciętne umiejętności improwizacji, aby zrobić to pomyślnie.

To są prawe przednie drzwi, zanim zaczniemy

Pierwszym krokiem jest usunięcie zewnętrznej osłony klamki. Zobacz małą szczelinę na powyższym zdjęciu, włóż tam mały śrubokręt i podważ osłonę w swoją stronę. Gdy zacznie się ruszać, pociągnij najpierw dół w swoją stronę, a następnie unieś go, aż się odłączy. Kiedy będziesz go zakładać z powrotem, będziesz musiał najpierw połączyć górę, a następnie opuścić dół, w przeciwnym razie nie połączy się z powrotem.

Na powyższym zdjęciu widać klamkę po zdjęciu zewnętrznej osłony.

Na powyższym zdjęciu widać trzy wpuszczone śruby 10 mm, należy je usunąć.

Następnie musisz usunąć mały panel wykończeniowy za dźwignią drzwi, aby uzyskać dostęp do ukrytej śruby. Włóż mały śrubokręt pomiędzy przycisk blokady drzwi a wykończenie i podważ go w swoją stronę. Wychodzi bardzo łatwo w tym kierunku
Następnie poczuj dół wykończenia drzwi. Brak zdjęcia dla tych kolejnych kroków. Na samym dole i na środku znajduje się mała szczelina. Umieść tam wyściełany śrubokręt i pociągnij. Usłyszysz, jak zaczynają pękać małe plastikowe łączniki. Kontynuuj wyciąganie panelu drzwi i w górę, aż wszystkie wyskoczą i panel będzie zwisał z parapetu okna. Połóż się na ziemi, skieruj światło w szczelinę między panelem a drzwiami i odłącz klips przewodu od sterowania oknem.
Następnie podnieś panel drzwi z uszczelki okna. Sięgnij za siebie i odłącz przewód głośnika wysokotonowego, a z tyłu lub na zewnętrznym końcu przewodów dźwigni drzwi znajduje się mały zacisk. Ściśnij go, a te kable dźwigni i blokady się zwolnią. Panel można teraz odłożyć na bok.

Powyżej widać stary głośnik. Jak widać, jest on nitowany na miejscu.

Odłącz przewód od głośnika i wywierć nity. Następnie masz pusty otwór na głośnik, jak powyżej. Możesz tam łatwo umieścić głośnik 6 3/4. Wyrzuć stary głośnik, to badziewie.

Mój wybór nowych głośników. Infinity brzmi naprawdę dobrze i nie zrujnuje twojego portfela. Wszystkie je kupiłem w Sonic Electronix za mniej niż 200$.

Stary głośnik i nowe tyły głośników. Spójrz na różnicę w magnesach

Przód starego i nowego głośnika

We wszystkich głośnikach odciąłem wtyczki, połączyłem i przylutowałem przedłużenia. Przylutowałem przewody do nowych głośników.

Powyżej widać adaptery do nowych głośników, które są dołączone do głośników. OSTRZEŻENIE: od panelu drzwi do okna jest tylko około 1 3/4 cala głębokości. Te głośniki mają głębokość 1 i 3/4 cala. Użycie adaptera i pianki po obu stronach daje około 3/8 cala prześwitu. ZNAJ SWÓJ PRZEŚWIT, w przeciwnym razie możesz uszkodzić okno lub głośnik, lub oba.

Powyżej znajduje się nowy głośnik na swoim miejscu. Jeśli te zdjęcia zostaną opublikowane, część 2 będzie dotyczyć tego, co zrobiłem, aby wymienić głośniki wysokotonowe.
Kontynuując tam, gdzie skończyłem. Nadal pracuję nad prawymi przednimi drzwiami, pokażę, jak wymieniłem głośnik wysokotonowy.

Powyżej widać tył panelu drzwi. Kosz głośnika wysokotonowego jest trzymany przez dwie śruby z łbem krzyżakowym. Wykręć dwie śruby, a będzie swobodnie wisiał.

Następnie wyjmij przewód głośnika wysokotonowego z klipsów na drzwiach. Istnieją 4 małe plastikowe zakładki, które trzymają stary głośnik wysokotonowy w koszu. Używając śrubokręta do biżuterii, delikatnie podważ te zakładki, aby głośnik wysokotonowy mógł się wysunąć.

Powyżej widać stary głośnik wysokotonowy i kosz, którego ponownie użyłem.

Powyżej znajduje się stary głośnik wysokotonowy, nowy głośnik wysokotonowy i kosz

Powyżej znajduje się zbliżenie nowego głośnika wysokotonowego, starego kosza i zwrotnicy do nowego głośnika wysokotonowego. Nowy, calowy głośnik wysokotonowy idealnie pasuje do kosza. Małe zakładki nie utrzymają go na miejscu. Użyłem sztuczki, której używałem w przeszłości. Użyłem pistoletu do kleju na gorąco i kleju o wysokiej temperaturze i po prostu położyłem koralik wokół tyłu głośnika wysokotonowego/kosza. Trzyma się jak urok. Nie możesz go podważyć. Jeśli kiedykolwiek przepalisz głośnik wysokotonowy, użyj noża do tapet, aby odciąć klej i możesz ponownie użyć kosza. Możesz użyć epoksydu lub zwykłego kleju, ale to oznaczałoby, że nigdy więcej nie będziesz mógł użyć kosza. Przykręć kosz z powrotem do panelu drzwi. Za panelem jest dużo miejsca na zwrotnicę, więc po prostu umieść ją tam, gdzie chcesz. Przykleiłem go na gorąco do metalu, aby zapobiec grzechotaniu. Nie mam zdjęć, ponieważ musiałem trzymać panel i jednocześnie go kleić. Próbowałem, ale nie mogłem utrzymać aparatu w zębach.
Przytrzymaj panel drzwi, podłącz złącze głośnika wysokotonowego, zatrzaśnij mechanizm blokady/dźwigni z powrotem i zawieś drzwi z parapetu okna. Sięgnij pod panel i podłącz ponownie klips przewodu okna. Włącz przełącznik startowy i podnieś i opuść szybę. Miejmy nadzieję, że okno oczyści twój nowy głośnik. Uwaga... nie możesz opuścić szyby z drzwi kierowcy, chyba że klips elektryczny zostanie ponownie założony na panel.
Jeśli twoje okno się oczyści, odwróć proces usuwania, aby złożyć je z powrotem. Zacznij od góry i stuknij w drzwi, aby zresetować wszystkie te plastikowe zakładki. Włóż ukrytą śrubę z powrotem za dźwignię drzwi i wymień 3 wpuszczone śruby. Załóż z powrotem zewnętrzną osłonę klamki. Pamiętaj, aby najpierw połączyć górną część zakładki uchwytu, docisnąć ją i stuknąć, aby zresetować wszystkie zakładki.
Woot
Część trzecia obejmie drzwi kierowcy i tylne drzwi
Ta część obejmuje drzwi kierowcy i prawe tylne drzwi. Drzwi kierowcy są takie same jak prawe drzwi, z wyjątkiem tego, że są dwie ukryte śruby i dwa zaciski przewodów, które należy usunąć (sterowanie oknami i lusterkami). Drzwi kierowcy mają ukrytą śrubę, za dźwignią i drugą wewnątrz uchwytu na drzwiach. Jest mała zakładka, którą trzeba podważyć, aby się do niej dostać. Bądź bardzo ostrożny z tą zakładką. Ma długi ogon, który może pęknąć, jeśli będziesz się z nim obchodził. Poniżej widać drugą ukrytą śrubę.

Poza dwoma zaciskami przewodów i drugą ukrytą śrubą jest tak samo jak po drugiej stronie.
Prawe tylne drzwi nie mają zewnętrznej osłony klamki, którą można zdjąć. Wewnątrz uchwytu znajduje się ukryta śruba, jak w drzwiach kierowcy, i za małym trójkątnym elementem z tyłu okna. Ten mały trójkątny element po prostu odskakuje jak przedni i nie ma problemu z ponownym założeniem.

Zdejmij tylny panel drzwi tak samo jak przedni po wykręceniu śrub z łbem krzyżakowym. Zacznij od dołu, podważ w swoją stronę, aż zawiśnie z parapetu okna, sięgnij za siebie i wyjmij przewód sterowania oknem i po prostu zdejmij go. Powyżej widać, co widzisz. Ponownie głośnik jest nitowany.

Powyżej znajduje się zbliżenie tylnych drzwi ze starym głośnikiem.

Tylne drzwi z nowym adapterem na swoim miejscu. Ponownie, tylko około 1 3/4 cala między oknem po opuszczeniu a panelem drzwi. Będziesz potrzebować głośników do montażu płytkiego lub adaptera, aby zapewnić trochę miejsca.

Mój lutowany przewód do nowych głośników. Zawsze lutuję nowe głośniki, możesz użyć klipsów, jeśli chcesz, ale kiedyś powiedziano mi, że ponieważ tył głośników jest narażony na wysoką wilgotność w drzwiach, klipsy mogą korodować i nie uzyskasz tak dobrego połączenia. Rzeczywiście to widziałem, więc teraz zawsze lutuję.
Załóż panel drzwi w odwrotnej kolejności. Te prawe tylne drzwi są naprawdę najłatwiejsze.
Część nr 4 będzie głośnikiem centralnym deski rozdzielczej.
Ta część obejmuje głośnik centralny deski rozdzielczej. Radzę zakryć deskę rozdzielczą ręcznikami wokół maskownicy głośnika, aby przypadkowo nie porysować ani nie spalić deski rozdzielczej, jeśli przylutujesz głośnik.
Użyj małego, wyściełanego śrubokręta i przejdź wokół krawędzi, podważ maskownicę głośnika. Nie rób najpierw wszystkiego z jednej strony, bo możesz złamać zakładki na grillu. Przejdź wokół krawędzi i stopniowo podważaj go.

Kolejne dwa zdjęcia zostały zrobione przez przednią szybę, więc nie są dobrej jakości. Jak widać, wspornik głośnika jest trzymany przez dwie śruby z łbem krzyżakowym. Będziesz potrzebować krótkiego śrubokręta Philips, aby je wyjąć, ponieważ deska rozdzielcza jest bardzo niska.

Wykręć śruby, podnieś głośnik i odłącz przewód, a będziesz miał dziurę w desce rozdzielczej, jak powyżej. Zachowaj ten głośnik, możesz ponownie użyć metalowego wspornika. Nie uszkadzaj również ekranu przeciwpyłowego, ponieważ możesz go również ponownie użyć.

Powyżej znajduje się stary głośnik i mój nowy. Zauważ, jak mały jest wspornik na nowym. Wpadłby przez dziurę w desce rozdzielczej, mimo że sam głośnik jest tego samego rozmiaru. Najpierw ostrożnie usuń stary ekran przeciwpyłowy, aby móc go ponownie użyć. Odciąłem magnes od samego wspornika, przecinając wszystkie te zakładki nożycami do blachy. Następnie wygładziłem ostre krawędzie małą szlifierką i teraz mam oryginalną górną część wspornika do ponownego użycia.

Powyżej znajduje się mój zmodyfikowany wspornik i mój nowy głośnik.

Kolejny widok powyżej

Powyżej widać, że wywierciłem dwa otwory i zamontowałem nowy głośnik w starym zmodyfikowanym wsporniku. Stary ekran przeciwpyłowy znajduje się obok nowego zamontowanego głośnika.

Powyżej widać nowy głośnik w starym zmodyfikowanym wsporniku. Przykleiłem na gorąco stary ekran przeciwpyłowy z powrotem do nowego głośnika, aby zapobiec przedostawaniu się kurzu do głośnika.
Łatwo teraz... po prostu zrób przedłużenie przewodu, przymocuj do nowego głośnika i wkręć z powrotem w deskę rozdzielczą. Stuknij maskownicę z powrotem w dół i gotowe. Nowy głośnik centralny sprawia, że głos samochodu brzmi o wiele młodziej... Myślę, że mógłbym się w niej zakochać.
To kończy część nr 4. Teraz nadchodzi część, która oddzieli mężczyzn od chłopców... Lewy tylny głośnik w części nr 5
OK... zaczynamy. Zostawiłem najlepsze (nie) na koniec. Część nr 5 oddzieli mężczyzn od chłopców. Wymiana lewego tylnego głośnika... Powiem ci z góry. To nie jest łatwe. Musisz usunąć całą dolną część tylnego siedzenia i wyjąć ją z samochodu, aby to zrobić.
Czy jesteś gotowy... w tym momencie zalecane są dwa strzały tequili... zaczynamy.
Wyjmowanie dolnej części siedzenia z samochodu:

Złóż tylne siedzenia. Pod siedzeniem, dokładnie pośrodku, znajduje się śruba 12 mm, która przytrzymuje... nazwiemy to U-zatrzaskiem... Na powyższym zdjęciu widać, że moje są zardzewiałe... teraz dlaczego są zardzewiałe, skoro nic innego w samochodzie nie jest zardzewiałe... hmmm. W każdym razie wykręć śrubę po każdej stronie i U-zatrzask, który trzyma tył dolnej części tylnego siedzenia, jest wolny.
Złóż siedzenie z powrotem. Sięgnij do samochodu i z lekkim szarpnięciem pociągnij w górę lewą stronę dolnej części siedzenia. Poczujesz, jak plastikowy zatrzask się odłączy... powtórz po prawej stronie, a cała dolna część siedzenia podniesie się i będziesz mógł ją wyciągnąć z samochodu. W tym momencie poczułem fizyczne mdłości. Z powodu zdenerwowania psułem siedzenie lub z powodu Tequili, nie wiem.

Powyżej widać usunięte tylne siedzenie.

Powyżej widać sam dół lewego panelu. Jest mała zakładka ze śrubą z łbem krzyżakowym, wykręć ją.

Jak widać powyżej, zdejmij plastikową osłonę z drzwi po stronie kierowcy obok siedzenia, zaczynając od przodu i wyskakując zakładki.

A następnie, jak widać powyżej... Zacznij od dolnej lewej krawędzi i zacznij wysuwać lewy panel, kierując się w tył i w górę. Nie usunąłem całkowicie tego panelu, ponieważ wymagałoby to usunięcia całego tylnego siedzenia. Kiedy go wysuniesz, jest miejsce do pracy za nim.

Widok panelu wysuniętego z tyłu.

Widok starego głośnika w jego wsporniku przymocowanym do samochodu. Jak widać, jeśli pociągniesz panel w swoją stronę, jest miejsce do pracy bez całkowitego zdejmowania panelu.

Powyżej znajduje się stary głośnik we wsporniku wyjętym z samochodu.

Powyżej znajduje się mój nowy głośnik w starym wsporniku. Zmień okablowanie i ponownie zainstaluj wspornik. Wymień wszystko w odwrotnej kolejności i ............. tak, skończyłeś!!!!!
A teraz dobra część. Zaparkuj samochód w cieniu, podnieś szyby, jeszcze 2 strzały Tequili... i test. Jest jedna piosenka, która jest lepsza od każdej innej do testowania systemu stereo. Ze wszystkimi instrumentami akustycznymi, basem i perkusją jest to znakomity test. Zdobądź kopię akustycznej wersji „Hotel California” Eagles z ich „Hell Freezes Over CD” Włóż to, zamknij oczy i pozwól mu grać. Cholera, to brzmi o wiele lepiej niż głośniki seryjne... nie możesz sobie tego wyobrazić. Trzeba to zrobić wkrótce z subwooferem.
Mam nadzieję, że pomoże to niektórym z was w waszym własnym projekcie wymiany. Głośniki seryjne naprawdę nie są zbyt dobre. Powodzenia.

Żona zrobiła mi to, gdy zemdlałem w moim V po wymianie głośnika. Świętowałem muzyką i resztą Tequili......