NEWS

1. Welcome to Veloster Forum: Hyundai Veloster / Veloster Turbo Forums – General discussion forum for Hyundai Veloster

+ Reply to Thread
Page 8 of 11 FirstFirst ... 678910 ... LastLast
Results 141 to 160 of 207
Like Tree24Likes

Thread: Stukje België

Junior Member
    Erg mooie V dominique. Niet aantrekken wat de andere mensen zeggen, als je er maar plezier mee.hebt

2. Remove Advertisements
    Hyundai Veloster
    Advertisements

Junior Member
    Zou er trouwens geen animo zijn voor een apart belgisch forum?

Junior Member
    Hey Kevin, voor da half uurtje vroeger is geen probleem
    tot vrijdag! grtz Debby
    Yosoyke likes this.

Junior Member
    Van mij ook nog ne welkom aan Sander en Dominique het begint hier al goe druk te worde, tot vrijdag allemaal!
    grtz Debby

Junior Member racer's Avatar
    Blog Entries
    1
    Ik kan er vrijdag niet zijn omdat ik nog niet rij met mijn veloster,ik rij nog tot na de winter met mijn Honda civic.Tegen de volgende winter moet ik ook nog winterbanden kopen en 215/40/18 deze zijn niet goedkoop en met Chinese banden rij ik niet,ik denk YOKOHAMA'S te leggen.

Blog Entries
    1
    Ik heb een paar uur naar winterbanden gezocht.Het beste alternatief is naar 225/40/18 gaan daar is keus genoeg in.En dan in duitsland kopen.Das Portal für Reifen, Kompletträder und Autozubehör (via google).Dit als je nog een tweede stel Al. velgen hebt.Op sneeuw zou het beter zijn zo smal mogelijke banden leggen,bv.een 185/60/16 op bv.een stalen velg.Heeft er al iemand winterbanden gekocht en wat zijn jullie ervaringen?

Junior Member
    Dank je wel debby. Hoe meer zielen...

Senior Member veloster 535's Avatar
    Quote Originally Posted by racer View Post
    Ik heb een paar uur naar winterbanden gezocht.Het beste alternatief is naar 225/40/18 gaan daar is keus genoeg in.En dan in duitsland kopen.Das Portal für Reifen, Kompletträder und Autozubehör (via google).Dit als je nog een tweede stel Al. velgen hebt.Op sneeuw zou het beter zijn zo smal mogelijke banden leggen,bv.een 185/60/16 op bv.een stalen velg.Heeft er al iemand winterbanden gekocht en wat zijn jullie ervaringen?
    Ja ik heb winterbanden op mijn originele velgen gestoken. Yokohama 215/40 R18. Tegen de zomer nieuwe velgen.

Member
    @Veloster 535: Voor mij ook geen probleem om een half uurtje vroeger te komen! cya tmmrw

Senior Member
    Ik kreeg het bijna vandaag: opeens tijdens het optrekken telkens een enorme rammel.. Moed zonk me in de schoenen omdat ik dacht dat ik vndaag niet zou halen.. Het bleek dat paaltje te zijn dat je motorkap omhoog houdt, je weet wel.. Weet de naam ervan niet xp dat was blijkbaar uit zijn klikker geschoten ..dus enorm opgelucht

Ik probeer morgen ook half uurtje vroeger te zijn, hopelijk geen problemen onderweg maar ik vertrek op tijd xp

Tweevraagjes nog das gewoon daar oprijden aan de karting vn jesco? En hoe zien jullie Velosters eruit met dit fantastische weertje?

Mvg
    Kevin

Haha. al ma goe da er niks anders aan de hand was. Ja ik ga ook proberen vroeger te komen. Hoop dat ik het haal. Moet nog half dagje werken... Vuil. Echt nie te doen. Wou da ik hem kon kuisen....... Mja me dees weer... Tot morgen allemaal.
    Grtz

Member
    De mijne is schandalig vuil maar morgenvoormiddag word ie gekuist, durf er zo nie me buitekomen

Sent from my iPhone using AutoGuide.com Free App

Senior Member
    Had echt een leuke dag gisteren, was leuk om jullie eens in het echt te zien!

Mvg Kevin
    Debby likes this.

Idd , zeer geslaagde dag. Dat gaan we zowiezo nog is doen. :-p . Kelk zit er ook op.

Grtz Nick
    Attached Images Attached Images  
    Debby likes this.

Senior Member
    En dan es trachten een foto van ons gevieren bij elkaar te krijgen! Btw wij waren devier laatstedie weggingen gister, dacht dat parking nog vol velosters ging staan..

Btw ziet er nice uit ben ferm beginnen twijfelen over die uitlaat want klinkt egt nice !

Mvg Kevin

Ja idd. Nu hebbe we nog genne foto. Mja nu wete we natuurlijk ook veel beter hoe iedereen eruit ziet enzo he. Dus was gistere nog wa zoeke. Ja ik heb het ook gezien kzee nog ah hier staan ook velosters. En toen zaggek da wij gwn de enige nog waren. haha. De die hards.

Grtz nick
    Yosoyke likes this.

Blog Entries
    1
    Hallo,

Er is een terugroepactie voor de Veloster.
    er zouden problemen zijn met het schuifdak en met het systeem van de handrem.
    De dealers weten nog van niets.
    Meer kan je vinden via deze link.

www.rushlane.com/2012-hyundai-veloster-recall...

Blog Entries
    1

Blog Entries
    1
    Misschien ook maar alleen voor de USA

Kdenk het wel. In amerika krijge ze zelfs een compensatie voor het te hoge brandstof gebruik. Zal hier niet gebeuren. Kvrees da we te weinig klagen.

22. Remove Advertisements
    Hyundai Veloster
    Advertisements

Tags for this Thread