NEWS

1. Welcome to Veloster Forum: Hyundai Veloster / Veloster Turbo Forums Ė General discussion forum for Hyundai Veloster

+ Reply to Thread
Page 7 of 11 FirstFirst ... 56789 ... LastLast
Results 121 to 140 of 207
Like Tree24Likes

Thread: Stukje BelgiŽ

Junior Member
    ook mn uitnodiging juist aangekrege, heb me al direct ingeschreve! tot dan :-)

2. Remove Advertisements
    Hyundai Veloster
    Advertisements

Senior Member
    Idem vandaag.. Ook snel de mail gestuurd inderdaad en hopen dat ik bij de eerste 50 ben..

Mvg Kevin

Member
    Gisteren ook men uitnodiging gekregen maar moet afwachten of ik een dag verlof kan krijgen op het werk...ik vrees ervoor :s

Senior Member
    Ok, hopelijk allemaal tot dan.

Groetjes Nick

Senior Member
    Iedereen goed de bevestiging ontvangen ook? Heb vndaag de goedkeuring vn mn conge gekregen dus ik ben er zeker

Junior Member
    ook de bevestiging gekrege, was al even in paniek want ik kreeg maar geen mail door op mijn gsm maar is blijkbaar toch gelukt :-) zie er naar uit! mijn papa heeft een collega ook probere te overhale maar krijgt em ni mee.. heeft een oranje veloster.
    groetjes debby
    Last edited by Debby; 01-11-2013 at 05:04 PM.

Senior Member
    Ah das leuk om te horen da jullie ook komen. Tot dan.

Groetjes Nick

Member
    Heb uiteindelijk goedkeuring voor men congť dus deze morgen snel de mail gestuurd, hopelijk ben ik nog bij de eerste 50!!...fingers crossed!!

Junior Member
    Hallo allen. Ben nieuw op het forum. Mijn naam is sander, 26 jaar en afkomstig uit Menen ((niet ver van kortrijk). Sinds de veloster uit kwam ben ik op slag verliefd geworden. Ik heb nog niet lang mijn rijbewijs en auto (flashy paarsblauwe fiesta uit 96. Fijne auto maar begint ferm zijn tanden te tonen). Naar ik hoop tegen eind dit jaar 1 te mogen bestellen in een flashy kleurtje met automaat (vind die flippers machtig). In en rond menen zie ik regelmatig 2 witte V's rondbollen. 1 met belgisch nr plaat en 1 met frans. Is de belg iemamd van hier? Want ik heb gelezen dat er een witte van kortrijk is. Tot nu toe nog geen in een ander kleur gezien. Bij de dealer in menen in de showroom stond er een blauwe. Ook niet mis.
    Groetjes
    Debby likes this.

Junior Member
    Ps: ik zie dat er enkele typos instaan. Ik werk met een tablet en let niet altijd op waar ik men vingers op het scherm ram
    sorry hiervoor

Senior Member
    Haha, geen probleem. Werk ook met een tablet. Welkom op het forum trouwens.

Mvg Nick

Junior Member
    Merciekes nick

Senior Member
    Dag Sander welkom hier inderdaad in ons select groepje ik ben die witte uit Kortrijk inderdaad, maar zo vaak kom ik niet in Menen eigenlijk, dus ga er van uit dat het een andere is die je hebt gezien al!

Voor Nick, Debby en Bossie.. Is het geen idee voor ons om een klein half uurtje vroeger daar af te spreken al aan Jesco terrrein? Kunnen we al eens wat fotootkes maken van ons gevier ( allee de auto's eh ) hebben zo direct een witte, rooie, grijze en groene!!

Mvg Kevin
    Last edited by Yosoyke; 01-13-2013 at 01:35 PM.

Junior Member
    Hoi de witte uit kortrijk. Ik had gezien ondertussen dat die uit menen effectief uit menen komt. Vanwege zijn dagelijlse parkeerplaats voor zijn huis. Ik ben regelmatig in kortrijk. Zal trekken met men lichten als ik u eens tegekom
    Yosoyke likes this.

Senior Member
    Ja voor mij is da goe. Weet wel nie da ik er zo vroeg geraak. Heb nen halve dag verlof genomen. En kwe nie wa uur ozze pa thuis is dieje ging ook is graag mee.

grtz

Senior Member
    Klaat optijd nog iets weten. Goed?

Junior Member racer's Avatar
    Blog Entries
    1
    Hallo,

Ik ben Dominique een oltimer van 54 en ik heb ook een Veloster gekocht.
    Ik vind dat deze wagen niet alleen voor jong gasten is zoals jullie maar ook voor bejaarden zoals ik.
    Ik heb en zwart en heb er bovendien 18" Tenzo R velgen meister V1 opstaan,en Eibach vering.Voor de veren heb ik een Gocca-atest.Ik heb ook gelezen dat er iemand van jullie is die een horloge wou kopen via ebay,wel ik heb zo een 8€,inclusief port,maar kwaliteit is het niet.
    Mijn leeftijdsgenoten verklaren me gek dat ik zo een wagen gekocht heb,maar laat hen maar rijden met hun monovolume-autootje,waar ze makkelijk in en uit kunnen.

Stukje BelgiŽ-velo2.jpgStukje BelgiŽ-velo3.jpg
    veloster 535, Debby and tamiya like this.

Junior Member racer's Avatar
    Blog Entries
    1
    Ik ben van Meerhout,tussen Geel en Mol.
    Last edited by racer; 01-14-2013 at 11:48 AM.

Senior Member
    Dag Dominique en welkom hier ook beetje bij beetje krijgen we alle Belgische velosters samen zo ik had inderdaad tijdje geleden oproep gedaan voor de horloge maar heb er reeds ook eentje op de kop kunnen tikken dus bedankt toch !

De jouwe staat ook wel mooi zo met die zwarte schoentjes
    veloster 535 likes this.

Senior Member
    Welkom dominique, ik heb ook eibach's steke. rijd veel beter. Weeral een prachtige wagen bij op het forum. Hopelijk kom je ook vrijdag? Als we samen op dit tempo verder doen denk ik dat we tege de zomer wel is op ons eigen een veloster rit kunnen organiseren indien genoeg intresse. En groot gelijk dat je je eigen smaak kiest.

Mvg Nick

22. Remove Advertisements
    Hyundai Veloster
    Advertisements

Tags for this Thread