NEWS

1. Welcome to Veloster Forum: Hyundai Veloster / Veloster Turbo Forums Ė General discussion forum for Hyundai Veloster

+ Reply to Thread
Page 6 of 11 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 101 to 120 of 207
Like Tree24Likes

Thread: Stukje BelgiŽ

Junior Member
    Hey, ik ben Debby
    Ben van januari dit jaar trotse eigenaar van een Veloster style green.
    Als jullie zo'n ritje gaan maken mag je mij het zeker laten weten, ziet er wel tof uit !
    mvg Debby

Name:  2012-07-01 11.40.45.jpg
Views: 137
Size:  1.60 MB

2. Remove Advertisements
    Hyundai Veloster
    Advertisements

Senior Member veloster 535's Avatar
    Hey debby,

welkom op het forum. Mijn veloster is trouwens ook van januari. Zodra er genoeg velosters zijn zullen we zeker iets laten weten, waar we kunnen afspreken, enz.

Mvg Nick
    Debby likes this.

Senior Member
    Ook ik wens je een warme welkom in ons groepje! Vanwaar ben je juist?

Ik heb nog kleine opmerking over de V.. Daarjuist mijn alarm in gang gekregen (wist zelfs niet dat dit erop zat) zat in mijn gesloten wagen en deed de deur open van binnenuit en het alarm ging af. Leuk en goed om te weten. Maaaar, toen ik dit nogmaals wou thuis tonen aan mijn ouders en hetlfde ritueel overdeed bleef de auto stil.. Dus bij deze: snap het niet meer!
    Wanneer gaat het alarm nu wel en niet af?

Mvg Kevin

Senior Member
    Oke heb het zelf al uitgevist xp de eerste dertig seconden na het afsluiten van de auto zal het alarm niet afgaan om nutteloze elementen te vermijden. Maar het alarm blijft goed gaan, met toeter, lichten en pinkers! Leuk elementje om te weten dus

Mvg Kevin

Junior Member
    Hey Kevin,
    merci ikzelf ben van Heist op den Berg.

Senior Member
    Iemand van jullie heeft paypal om mijn te helpen? Kwil doodgraag deze horloge maar t'es paypal pnly en dat heb ik niet

Hot RARE Hyundai Veloster Emblem Style Sport Metal Watch | eBay

hey mede veloster rijders. Dit heeft hyundai BelgiŽ me doorgemaild. Hopelijk kan iedereen dan. Alvast prettige feestdagen iedereen.

Mvg Nick

Hey Nick,

Goed nieuws! Zoals ik je al had verteld vond onze Marketing Manager dat een geweldig initiatief en wil hij meer doen met het initiatief. Daarom zal Hyundai Belux zelf ook een bijeenkomst organiseren. En wat voor een! Een ritje met enkel Veloster en met als afsluiter het autosalon op 18/1 (de nocturne). Hieronder het programma kort samengevat:

Programma vanaf 15:00:
    - Samenkomst op terrein JESCO (Jesco Auto Training School | All ways to safety > slipschool, gesponsord door Hyundai) met welkomsdrankje + overhandiging van de inkomkaart voor het Autosalon (1 inkomkaart per wagen) + overhandiging van kaartje met nummer
    - Mini presentatie JESCO en eventueel proefrit Veloster Turbo
    - Van daaruit naar het Autosalon (in kolonne)
    - Op de stand worden zij ontvangen en krijgen zij een gratis drankje met hun bonnetje. Als afsluiter worden tijdens de drink 5 Jesco Stages verloot (onschuldige hand die uit de afgegeven uitnodigingen of deelnemerskaartje de winnaars trekt.

Alle Hyundai Veloster eigenaars (een 230-tal) kunnen binnen enkele weken dus een persoonlijke uitnodiging in de bus verwachten. Op het forum kan je iedereen eventueel ook al verwittigen dat ze deze dag zeker vrij houden.

Ik hoop alvast op een grote opkomst!

Vriendelijke groeten en fijne feestdagen,

Jonas Sprengers
    Conversation Manager Hyundai Belux
    Last edited by veloster 535; 12-21-2012 at 02:37 PM.
    Debby likes this.

Senior Member
    Jawadde, dat klinkt gewoonweg super ! Hopelijk komt er ook een uitnodigingske mijn kant op want dit wil ik echt niet missen! Maar dit is op een vrijdag als ik het goed heb.. Zal mijn baas om dagje conge moeten vragen dan xp

Mvg Kevin

Ja idd heb ik ook gezien da het op een vrijdag is. Ja normaal krijgt elke veloster rijder er een. :-D

Mvg Nick

Senior Member
    Zie dit echt enorm zitten.. Gewoon het ontmoeten van enkele andere Velosters is al super.. Wordt er een fotograaf voorzien ook van hun om dit event op te nemen, want dit zal toch enkele prachtige foto's opleveren denk ik..

Heb gezien dat het in Puurs is de afspraak, zal proberen met die man hier in de buurt af te spreken om samen te rijden in kleine colonne al ) naar daar

mvg Kevin

Foto's zullen ze sowieso nemen. Beetje reclame maken voor hyundai uiteraard. Klinkt leuk. Waarschijnlijk tot dan. :-P

Mvg Nick

Senior Member
    Razend enthousiast hierover echt.. Kan niet wachten tot ik de uitnodiging in handen heb ..

Btw, als er iemand vn jullie facebook heeft, feel free to add me http://facebook.com/YoSoyke

Mvg Kevin

Junior Member
    heel tof, spijtig op ne vrijdag, hopelijk kan ik een dagje vrij krijgen.. ik heb nog geen uitnodiging gehad, jullie? hopelijk krijg ik er ook eentje

Senior Member
    Ik denk dat de uitnodigingen pas begin januari zullen komen, zijn feestdagen nu int verschiet dus veel brieven zullen niet meer geleverd worden tot volgend jaar.. Kan ook niet wachten om daarheen te gaan razend enthousiast gewoon xD

Mvg Kevin
    Debby likes this.

Member
    Eerst en vooral welkom aan Debby, ons nieuwste en eerste vrouwelijke lid!

Het is een tijdje geleden dat ik hier nog eens komen kijken ben en lees net over de meeting die Hyundai zelf zou opzetten

Dat zou echt super zijn, kan niet wachten tot het echt officieel is en de uitnodiging in de brievenbus ligt
    veloster 535 and Debby like this.

Junior Member
    mercimerci

Junior Member
    iemand al uitnodiging gehad? grtz debhy

Senior Member
    Nop.. En ik zit daarop te wacht om mijn conge aan te vragen..zal last minute zijn precies..

Ja hier ook nog niks aangehad. Khoop da ze ze snel verzenden. Anders zal er nie veel volk op afkomen.

Grtz

Vandaag de brief aangehad. Hopelijk jullie ook Anders komt hij nog. Wees er snel bij er zijn maar 50 plaatsen.

groetjes Nick

22. Remove Advertisements
    Hyundai Veloster
    Advertisements

Tags for this Thread